2014. nov 14.

Tippek

írta: Ne pánikolj, sportolj
Tippek

TIPPEK ÉLETMÓDVÁLTÓKNAK:

1. Én futok és kondizok, de ez mindegy is. A lényeg, hogy szeressük azt a mozgásformát, amit csinálunk, másképp hetek alatt feladjuk.

2. Sokan őrült módjára vágnak bele az ed-zésbe, ne tegyék! Sérülés és kudarcélmény lesz a vége.

3. Nem hiszek a szélsőséges étezési irányzatokban, de én is sok húst, zöldséget és gyümölcsöt

eszem.

4. Bármennyire fájdalmas, le kell mondani a nassról, a legjobb, ha soha nincs otthon a három „főgonosz”: csoki, chips és cukros üdítő.

5. Heti három, de inkább négy edzésre szükség van, hiszen semmit sem adnak ingyen. Fontos a kardiózás is!

6. Az edzés nem születésnapi parti, csinálja egyedül és ne függjön a barátai hangulatától, hogy lemegy-e a terembe.

7. Munka, család és még edzés is... Pihenjen eleget két edzés között! Aki mozgásfüggő lesz, ugyanúgy árt a testének, mintha nem sportolna.

8. Igyon sokat! Én vízpárti vagyok, annak hiánya ugyanis sok gondot (szédülés, fejfájás, anyagcserezavar, heves szívverés) okozhat.

9. Elég a hárításból, hogy nincs időm sportolni! Tévézni, inter-netezni van? Én sosem nézek tévét, inkább mozgok. És ön?

10. A legfontosabb: soha ne adja fel! Az életmódváltás nem könnyű folyamat, de megéri! Kezdje el ma! Nem holnap, nem hétfőn, nem elsején! Ma!

Szólj hozzá