2017. máj 29.

Ami neked a mobiltelefon...

írta: Ne pánikolj, sportolj
Ami neked a mobiltelefon...

lullerral_1.jpg

Ami neked a mobiltelefon, az nekem a vonalas készülék, a határidőnapló, az amőba, a napilap, a kazettás magnó, a VHS, a zseblámpa, a karóra, a vekker, a kézzel írt levél, a telefonregiszter, a fotóalbum, a kihajthatós térkép és a filmes fényképezőgép egyben.
Ami neked járás, az nekem cimborálás.
Ami neked random, az nekem váratlan.
Ami neked szabad Európa, az nekem Szabad Európa.
Ami neked BFF, az nekem csak simán barátnő.
Ami neked Bruno Mars, az nekem Jim Morrison.
Ami neked király, az nekem jó, ami sirály, az nagyon jó.
Ami neked Szívek szállodája, az nekem Szomszédok.
Ami neked Hyundai, az nekem Trabant.
Ami neked Leiner Laura, az nekem Szabó Magda.
Am neked álom, az nekem aggodalmas valóság.
Ami neked a kezdetek, az nekem már a félidő.
Ami neked gyerekjáték, az nekem megoldhatatlan számítástechnikai feladat.
Ami neked youtube, az nekem videótéka.
Ami neked fáj, az fáj nekem is.
Ami neked vicces, azon nevetek én is, még ha nem is értem.
Ami neked LOL-könyvek, az nekem Pöttyös-könyvsorozat.
Ami neked öröm, annak örül az én szívem is.
Ami neked a karácsony, az – éppen miattad – nekem is legszebb ünnep...

Szólj hozzá