2018. már 07.

Magamról, mindent

írta: Ne pánikolj, sportolj
Magamról, mindent

magamrol.jpg

Sokan és sokszor kérdezitek, hogy mire mit használok, ezért írok egy összefoglalót az általam fogyasztott, alkalmazott termékekről.
Kezdem a Neolife-fal, mert náluk veszem a legtöbb dolgot.
Amikor tavaly ősszel tartósan, többször beteg voltam, feltételezhetően az úszás elkezdése miatt, akkor ismertem meg a termékeiket és kezdtem fogyasztani az immunerősítő programjukat, ami a Carotenoid Complexből, a Flavonoid Complexből, a Cruciferous Plusból, az Acidophilusból és az Aloe Vera italból állt. Az immunrendszerem azóta pöpec, most már csak szinten tartom magam C-, D- és E-vitaminnal, valamint Formula IV-gyel, a sportolásomat pedig a Kal-Mag tablettával és a csokis shake-kel támogatom meg. Szintén a Neolife terméke a Feminine Herbal Complex, amellyel a klimaxomat tartom elviselhető szinten.
Utóbbi nálam létkérdés, az immunrendszerem szintén az, hiszen agyon vagyok hajszolva. A shake az, ami luxus az életemben, megvoltam nélküle évekig, főleg úgy, hogy amikor próbáltam hasonlót inni, mindre allergiás lettem, ez az egy, amit bírok, sőt, imádom. Úszásnapokon iszom.
Kollagént a Trectől veszem, az ízületeim védelmében, de szerintem a bőrömnek is jót tesz, közel a 45-höz azért a bőröm rugalmassága nyilván csökken, bármilyen tisztán étkezem, bármilyen sok vizet iszom és bármennyire is sokat mozgok.
A hajam szokott még téma lenni, szőkítve egyszerű szőkítőporral szokta a fodrászom, Mártika, a zsírosodás ellen pedig a Sentiree hajregeneráló oldatot használom, ezt is imádom, mert amúgy sokat bajlódtam a hajammal.
Edzeni többnyire a Pure2Improve Hungary eszközeivel szoktam, megbízható, strapabíró termékek egytől egyig.
Na most már mindent tudtok, a cégeket betaggeltem, akit érdekel, rájuk tud nézni. Ha van kérdés, írjatok, ahogy időm engedi, válaszolok. Hajrá!!!

Szólj hozzá